ВЕРХОВИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Нова підсистема удосконалить пошук інформації про ВПО та стане ефективним інструментом для вирішення гуманітарних проблем переселенців – Костянтин Кошеленко

Дата: 05.01.2023 10:23
Кількість переглядів: 72

 

Фото без опису

 

Мінсоцполітики вітає створення нової підсистеми Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб «Інформаційно-пошукова система». Підсистема розроблена та впроваджена Державним підприємством “Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики” за підтримки Проекту Ради Європи. Ця підсистема є механізмом багатофакторного параметричного пошуку інформації ВПО з інструментом гнучкого формування результатів відбору.

“Система суттєво удосконалила процес пошуку ВПО на районному, регіональному та центральному рівнях, розширила його критерії та відобразила результати з підсумком і можливістю вивантаження його для використання в роботі.

Також за допомогою ІПС став можливим пошук та відбір інформації про потреби ВПО: продуктові набори, зимовий одяг чи взуття, влаштування дітей в школу чи садок, лікування та реабілітаційні заходи тощо. Ця інформація важлива для прогнозування і оцінки потреб внутрішньо переміщених осіб та ефективного гуманітарного реагування.

Наразі підсистема тестується в 10 районах Києва і до кінця січня буде впроваджена по всій території України”, – зазначив Костянтин Кошеленко, заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації.   

Працівники органів соціального захисту населення та зацікавлені центральні органи виконавчої влади відтепер можуть здійснювати в базі ВПО онлайн пошук інформації про внутрішньо переміщених осіб за 42 реквізитами та їх довільною комбінацією, наприклад:

 - за даними довідки ВПО;

- за адресним місцем проживання;

- за місцем реєстрації; 

- за соціальним статусом; 

- за наявністю інвалідності та іншими критеріями.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора