ВЕРХОВИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Гаряча телефонна лінія та телефон довіри

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови  районної

державної адміністрації

від 22.12.2017р. №403

 

Положення

про «гарячу» телефонну лінію

районної державної адміністрації

 

1.  «Гаряча»  телефонна  лінія  районної  державної  адміністрації створена  та  функціонує  відповідно  до  Указу  Президента  України  від 07.02.2008р.  №109/2008  «Про  першочергові  заходи  щодо  забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної  влади  та  органів  місцевого  самоврядування»,  з  метою оперативного реагування на звернення мешканців району.

2.  Прийом  та  реєстрація  звернень,  що  надходять  на  «гарячу» телефонну  лінію,  здійснюються  провідним  спеціалістом  загального відділу та контролю апарату районної державної адміністрації.

3.  Прийом телефонних дзвінків працює  щоденно,  крім вихідних та святкових днів:  понеділок -  четвер з 9.00 до  18.15 год., п'ятниця -  з 9.00 до 17.00 год., за номером 2-16-46.

4.  Звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються  у  день  їх  надходження  в  журналі  реєстрації  звернень громадян.

5.  Звернення,  що  надійшли  на  «гарячу»  телефонну  лінію, розглядаються  у  тому  ж  порядку,  що  й  письмові  звернення  (або звернення,  висловлені  на  особистому  прийомі  громадян)  відповідно  до Закону України «Про звернення громадян».

6.  Працівник,  відповідальний  за  функціонування  «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації:

 надає  громадянам  інформацію  або  відповідні  роз'яснення  на звернення інформативного, довідкового чи консультативного характеру;

 забезпечує  реєстрацію  звернень  громадян  в  журналі  реєстрації звернень  громадян,  що  надійшли  на  «гарячу»  телефонну  лінію,  та заповнення реєстраційної картки відповідної форми (додається);

 здійснює контроль за дотримання термінів їх розгляду;

 забезпечує  ведення  діловодства  за  зверненнями  громадян,  які надійшли  на «гарячу»  телефонну  лінію райдержадміністрації,  відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади  і  місцевого  самоврядування,  об'єднаннях  громадян,  на підприємствах,  в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету  Міністрів України від 14.04.1997року № 348.

 щоквартально  готує  узагальнену  інформацію  щодо  звернень громадян,  які надійшли на «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації.

 

 

Реєстраційна картка >>

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови  районної

державної адміністрації

від 22.12.2017р. №403

 

Положення

про телефон довіри

районної державної адміністрації

 

1. Телефон довіри районної державної адміністрації створений та функціонує відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на звернення мешканців району щодо неправомірних дій. Порушень чинного законодавства посадовими особами органів виконавчої влади з питань, що належать до повноважень районної державної адміністрації.

2. Прийом та реєстрація звернень, що надходять на телефон довіри, здійснюється провідним спеціалістом загального відділу та контролю апарату районної державної адміністрації.

3. Телефон  довіри  працює  щоденно,  крім  вихідних  та  святкових днів:  понеділок  -  четвер  з  9.00  до  18.15  год.,  у  п'ятницю  -  з  9.00  до 17.00 год., за номером 2-16-46.

4.Реєстрація та облік звернень громадян, що надходять на телефон довіри, реєструються у журналі реєстрації звернень громадян.

5.Звернення громадян, що надходять на телефон довіри, подаються для розгляду голови райдержадміністрації.

6. Відповідно до доручення голови райдержадміністрації, звернення громадян, що надходять на телефон довіри, можуть надсилатися структурним підрозділам райдержадміністрації. Такі звернення розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

7.Працівник, відповідальний за функціонування телефону довіри районної державної адміністрації:

надає довідково-консультативну допомогу громадянам;

забезпечує реєстрацію  звернень громадян у журналі реєстрації звернень громадян, що надійшли на телефон довіри, та заповнення реєстраційної картки відповідної форми (додається);

здійснює контроль за дотриманням термінів її розгляду;

           забезпечує ведення діловодства за зверненнями громадян, які надійшли на телефон довіри райдержадміністрації, відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єктивних громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348.

щоквартально готує узагальнену інформацію щодо звернень громадян на телефон довіри;

у разі надходження звернень громадян про виникнення надзвичайної ситуації невідкладно інформує  голову районної державної адміністрації.

 

     

Реєстраційна картка >>

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора