ВЕРХОВИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

На колегії профільного управління обговорили стан підготовки закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період

Дата: 30.09.2022 10:06
Кількість переглядів: 120

  

 

28 вересня, відбулася колегія управління культури, національностей та релігій ОДА, під час якої йшлося про підготовку закладів культури до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023рр., а також відзначення в області 80-річчя створення Української повстанської армії. Участь у роботі колегії взяв заступник голови обласної державної адміністрації  Богдан Футерко.

Зазначалося, що на даний час територіальні громади області готові до роботи у зимовий період на 90%. Слід відмітити, що підготовка велась виключно за кошти територіальних громад. У всіх закладах культури територіальних громад та закладах культури обласного підпорядкування проводяться планово-попереджувальні роботи обладнання систем опалення, чистка димоходів, повірка лічильників та встановлення модемів для дистанційної передачі показників лічильника. Забезпечення твердим паливом відбувається відповідно до плану.

Йшлося також про облаштування сховищ для персоналу закладів культури. До слова, у територіальних громадах налічується 85 сховищ. При їх відсутності  працівники установ даної сфери мають можливість перебувати в сховищах, що знаходяться поруч в інших будівлях. Зазначимо, що для облаштування сховищ в закладах обласного підпорядкування виділені кошти в сумі 1,4 млн. гривень.

Наголошувалося, що наразі існує потреба у дизельних генераторах, встановленні булер'янів у малих клубах, електричних керамічних панелей.

З питання відзначення в області 80-річчя УПА доповідала директор навчально-методичного центру Прикарпаття Світлана  Панько. Доповідачка ознайомила присутніх  із програмою обласного фестивалю патріотичної пісні ім. Софії Галечко, який проходитиме в області з 14 жовтня по 9 листопада.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора