Що робити, якщо мережа вашого мобільного оператора не працює?
Під час війни головне – залишатися на зв?язку, адже важливо розуміти, що рідні і близькі – живі та здорові. Однак через інтенсивність бойових дій може виникнути проблема відсутності мобільного зв?язку вашого оператора, інфраструктура постачальників послуг може бути пошкоджена, не працювати або працювати з перебоями, через інші технічні причини
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України радить, що робити у такому разі:
Не перенавантажувати мережі, зменшити використання трафіку та тримати зв?язок лише за необхідності. Не можете додзвонитися – напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму – можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
Скористатися національним роумінгом – залишаючись абонентом одного оператора, користуйтеся мережами інших.
Як працює національний роумінг?
Для абонентів Київстар та Vodafone потрібно вимкнути автоматичне підключення до мереж у вашому смартфоні та у разі відсутності зв?язку – у ручному режимі змінити постачальника послуг. Це робиться за декілька кліків у налаштуваннях вашого гаджета.
Абонентам Lifecell не потрібно нічого змінювати, а у разі, якщо зв?язок все ж зникне – у ручному режимі змінити постачальника послуг.
Національний роумінг – це технічна взаємодія мобільних операторів в теперішніх умовах воєнного стану для того, аби ви залишалися на зв?язку. Ви не відчуєте різниці, проте, завжди зможете сказати рідним: “Ало, так, у мене все добре!”
Національний роумінг запустили Vodafone Ukraine, Kyivstar та lifecell спільно з Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України, Міністерство цифрової трансформації України, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв’язку (НКРЗІ)
Залишаємось на зв?язку! Перемагаємо