ВЕРХОВИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

В. о. керівника апарату районної державної адміністрації Максим’юк Галина Василівна

Дата: 29.12.2021 16:55
Кількість переглядів: 516

Посада: В. о. керівника апарату районної державної адміністрації

 

Тел. (03432) 2-30-57

 

e-mail: office@verhovuna-rda.gov.ua

 

 

Працює

 

В.о. керівника апарату Верховинської райдержадміністрації з 11.- 12. - 2019р.

 

 

Декларація про доходи за 2019 рік

 

Компетенція

Організовує роботу апарату районної державної адміністрації.

Здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в апараті районної державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права).  Забезпечує виконання Конституції України та законів України, актів

Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень райдержадміністрації, рішень районної ради, реалізацію повноважень районної державної адміністрації у відповідних напрямах діяльності.

У межах повноважень, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», здійснює контроль за додержанням органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, організаціями та установами, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, іншими юридичними особами Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови райдержадміністрації і несе персональну відповідальність за стан справ у дорученій сфері.        Відповідає за підготовку планів роботи райдержадміністрації, питань для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах у голови райдержадміністрації, вносить пропозиції щодо порядку денного засідань колегії та нарад відповідно до повноважень.

Бере участь у розгляді питань на засіданнях колегії райдержадміністрації, нарадах за участю голови райдержадміністрації, в роботі відповідних колегіальних органів, що утворюються структурними підрозділами райдержадміністрації, та в засіданнях колегії районної державної адміністрації.

Співпрацює з відповідними постійними комісіями районної ради.

Вирішує основні питання взаємодії з відповідними підрозділами обласної державної адміністрації, обласної ради, районної ради, виконавчими комітетами сільських та селищних рад згідно з розподілом обов'язків.

Керує діяльністю апарату районної державної адміністрації, забезпечує діяльність районної державної адміністрації з кадрових, правових, організаційних, матеріально-технічних питань. Відповідає за стан діловодства, обліку і звітності. Видає в межах своїх повноважень накази. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови районної державної адміністрації, організовує доведення розпоряджень районної державної адміністрації до виконавців. Організовує проведення моніторингу діяльності структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконкомів селищної та сільських рад у межах і порядку, встановлених законодавством, з питань, що належать до компетенції апарату районної державної адміністрації. Забезпечує підготовку та подання на розгляд голові районної державної адміністрації проєктів планів роботи та заходів районної державної адміністрації, організовує та контролює хід їх виконання. Забезпечує координацію організаційно-кадрової роботи з органами виконавчої влади.

 

Веде питання: організаційної роботи; роботи з персоналом; нагородної справи; сприяння у проведенні виборів та референдумів; організації контролю виконання документів; розгляду звернень та прийому громадян; забезпечення доступу до публічної інформації; навчання кадрів; роботи з документами; архівної справи; адміністрування Державного реєстру виборців; методичного та матеріально-технічного забезпечення районної державної адміністрації; бухгалтерського обліку, звітності та статистичної звітності з питань, що належать до компетенції апарату райдержадміністрації; комп'ютеризації; захисту інформації; впровадження електронного врядування; забезпечення електронного документообігу; діджиталізації; цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.   

 

Спрямовує діяльність: сектору організаційної та інформаційної роботи; сектору документообігу; відділу фінансово-господарського  та правового забезпечення в частині діяльності апарату райдержадміністрації; відділу ведення Державного реєстру виборців; головного спеціаліста з питань контролю; головного спеціаліста-уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції в частині запобігання та виявлення корупції в апараті райдержадміністрації; головного спеціаліста з питань управління персоналом; відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центрів надання адміністративних послуг згідно з розподілом обов’язків; архівного відділу.

 

Координує діяльність: Верховинського районного відділу ДРАЦС Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ).

 

Забезпечує взаємодію: з територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади; виконавчим апаратом районної ради та органами місцевого самоврядування. 

 

Очолює: постійно діючу комісію з розгляду питань щодо списання, відчуження та передачі майна структурних підрозділів районної державної адміністрації; постійно діючу комісію на прийняття, введення в експлуатацію, передачу та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та на списання матеріальних цінностей райдержадміністрації; комісію з питань роботи із службовою інформацією в райдержадміністрації.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора